Functionarea motoarelor pneumatice Parker

Studiu pe gama de motoare pneumatice Parker P1V-a

motoare-pneumatice-parker-modeleVorbind despre gama de produse Parker, din domeniul pneumatic, exista cateva avantaje ce merita precizate. In special, sectiunea de motoare pneumatice:
– motoarele pneumatice au dimensiuni mult mai mici necesare instalarii, decat celelalte motoare electrice, corespondente.
– acestea pot fi oprite si repornite in mod continuu, frecvent, fara a exista riscul de a se deteriora
– pot fi transportate si utilizate, fara a se strica; ele sunt destinate spre a rezista la cei mai dificili factori de caldura, vibratii si impact
– constructia simpla (principiul de functionare) a acestor motoare le face extrem de usor de servisat.
– din punct de vedere a greutatii, un astfel de motor e de cateva ori mai usor decat corespondentul sau, de tip electric.
– in mod standard, acestea sunt reversibile
– pot fi folosite in orice mediu
– fiabilitatea acestor motoare pneumatice Parker este foarte ridicata, gratie constructiei lor, designului si numarului mic de parti care se deplaseaza.

trasaturi-motor-pneumatic-parkerTrebuie amintit faptul ca exista mai multe tipuri, constructii de motoare pneumatice – divizia Parker a ales sa foloseasca constructia cu paleta rotor, datorita fabricatiei sale eficiente, cat si modului eficient de functionare. Dimensiunile externe mici ale acestui tip de motor il face potrivit pentru toate aplicatiile.
Principiul acestui tip de motor este ca un rotor cu un anumit numar de palete sa fie plasta intr-un cilindru rotor. Printr-o conexiune intra aer comprimat, iar prin cealalta iese. Pentru asigurarea unei porniri sigure, arcurile imping paletele inspre rotorul cilindru. Presiunea aerului vine la unghi potrivit, asupra suprafetelor – astfel, cuplul motorului e un rezultat al suprafetei paletei si a presiunii aerului.
Caracteristicile legate de performanta, a fiecarui motor sunt ilustrate in graficul de mai jos, prin care cuplul, puterea si consumul de aer pot fi citite ca si functii ale vitezei. Puterea este la nivelul zero atunci cand motorul e stationar, dar si cand functionaeaza la viteza libera (100%) fara incarcatura. Puterea maxima (100%) este dezvoltata de in mod normal atunci cand motorul duce o incarcatura la aproximativ jumatate din viteza libera (50%).
Consumul de aer e cel mai ridicat la viteza libera si scade o data cu scaderea vitezei.
Cuplul la viteza libera este zero, dar creste imediat ce o incarcatura e aplicata, ridicandu-se in mod linear pana motorul se opreste. Un cuplu minim este aratat in tabelele aferente.

Pentru mai multe informatii despre modelele de motoare pneumatice (dar si hidraulice ) pe care le comercializam, accesati si celelalte articole din blog, in categoriile aferente. Pentru comenzi, nu ezitati sa ne contactati – www.ph-t.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Page not found - Sweet Captcha
Error 404

It look like the page you're looking for doesn't exist, sorry

Search stories by typing keyword and hit enter to begin searching.